lördag 9 juli 2016

I dag har vi inlett semestern med en heldag på Bonbon land! Vi mötte upp Ella, Marcus, Gabbi, Julia och Viktor vid båtarna och vid 11 var vi på plats. Perfekt väder med både sol och moln, inte en droppe regn på hela dagen.



En av favoriterna blev en vattenkana som man åker nerför i båtar.



Syskonen Johansson!


Jag har i dag upplevt det värsta tänkbara man kan åka och utsatte mig för 2.8 g krafter i denna vidriga skapelse!
Otroligt nog var Max också med...





Det var det värsta jag någonsin åkt och nej, jag kommer aldrig någonsin sätta mig i en sådan igen! Jösses säger jag bara... Otroligt nog åkte Markus, Gabbi och Julia den om och om igen....

Tur att lunchen intogs efter och inte innan!


Vi fick åkt massor och där var inga långa köer alls.









Nöjda och klara med både vatten och g-krafter åkte vi hemåt sju timmar senare.

Nu ska jag ha två veckor semester och jobba halvdagar en vecka, Nicke ska ha fyra veckor semester. Nästa vecka blir det ett Stockholms besök, annars ska semestern tas dag för dag och väder, lust och önskemål får bestämma vad vi ska göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar