fredag 2 oktober 2015

Då var det oktober och jag undrar var september blev av? Så här fint höstväder som vi har får det gärna vara fram till första advent, så kan snön och minusgraderna komma direkt :-) Vi skippar det mörka, regniga och blåsiga i år tycker jag.

Veckan har rullat på...


...träning & läxor...


...mysig kvällspromenad med koll på skolan...

...Lite lek...


...och plantering av höstkruka!


Markus tränar sin fotboll måndag, tisdag och torsdag varje vecka och har match på helgerna. Det blir några rundor med bilen men det gör vi med glädje och jag är imponerad över hans träningslust.

I onsdags var jag på Väla och fixade naglarna så dom blev höstfina!


Max gör läsläxa, tränar på klockan och slukar allt nu tycker jag, det märks att skolan är i gång ordentligt för hans del också.


Nu är det helg och vi inledde med hemmagjord club sandwich och pommes!


I morgon kommer denna lilla godingen till oss och vi ska passa Walter hela dagen. Max har längtat hela veckan efter detta OCH så har han nedräkning till sin födelsedag på onsdag.


Markus har match mot Råå klockan 10 i morgon och efter lunch kör Nicke och Daniel till Malmö för att springa lopp. Jag tänkte bege mig på en löprunda i skogen och träna lite backar, lär ju bli en och annan sådan på Kullamannen den 31 oktober och jag är INTE där i flåset än.....

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar