fredag 29 maj 2009

Grillning med familjen!

I kväll var vi hos mamma för grillning med hela min familj. Jättemysigt att bara "vara", fick god mat, kusinerna lekte, Albin badade i poolen (18 grader), Markus och Albin cyklade, spelade golf och fotboll samt så intog vi en smarrig rabarberkaka! Några bilder från kvällen...


Max drar pappa i näsan



Markus ställer sällan upp på bilder numera och ska bara räcka ut tungan för att bråka med fotografen, som ofta är mamma. Men ibland så fastnar han...


Vid poolhuset...







3/4 av familjen Johansson!

Max i mitt knä med sin första salta pinne. Jag bet av saltkornen och sen fick han den och jösses så arg han blev då jag vid ett tillfälle fick ta den i från honom för att ta av jackan. Hit med pinnen mamma!

När vi skulle äta i kväll så ville Markus inte ha något alls och då fattade jag misstanke direkt om att något var på gång. Sen efter alla uteaktiviteter så satt han med en filt i soffan och ögonen var väldigt trötta, jag kände på honom och han var varm. Vi körde hem vid 21.30 och när vi kom hem hade han 38,4 i temp. Han låter lite tjock i halsen, så vi får se i morgon hur han mår.


2 kommentarer:

  1. Vad är det med bebisar och Nickes näsa? Har foto på Hannes som bebis, Nicke håller honom och han ser ut att ge honom ett jättenafs på näsan :-) Men han pussades nog bara!

    SvaraRadera
  2. Fint foto på dig och Max, och även det på Markus - saknar er som tusan.

    Hoppas Mackan inte blev sämre i natt. Det är så trist att vara sjuk och särskilt när det är så fint väder.

    KRAM

    SvaraRadera