söndag 31 maj 2009

Kvällsrapport!

Familjen Johansson har hållt sig hemma hela dagen, lite ute och lite inne. Markus var pigg hela förmiddagen och han önskade sig hamburgare till lunch. Nicke köpte mat på Burger king som vi åt på verandan och Markus åt nästan upp hela sitt meal. Skönt att han fick i sig lite mat med tanke på att han svimmade på Vårdcentralen. Vi satt på en filt på gräset och spelade lite spel men sen ville Markus spela lite fotboll. Plötsligt säger han:

"Pappa, du trodde att jag svimmade, men jag sov bara lite"
"Men du svimmade faktiskt Markus, hur vet du förresten att det heter svimma?"
"Det har jag sett på tv pappa....."
Så han hade nog funderat på vad det var som egentligen hände där på Vårdcentralen...

Så här pigga och glada var barnen under förmiddagen



Sen blev Markus trött igen och gick in och la sig på soffan. Tempen visade 38.5 och han sov i nästan två timmar. Goa ungen var helt slut igen...

Snacka om att Alvedon är effektivt! När Markus hade vaknat kom Julia till oss och vi startade grillen. Trots brand på grillen så blev kycklingklubborna riktigt goda! Med andra ord en mysig Mors Dag med min älskade familj!

2 kommentarer:

  1. detta jäkla mysiga grillande hela tiden :) Sööööööööööööööööööta foton på söta barn (men inte så konstigt kanske me tanke på deras föräldrar!) å tänk i helgen får jag äntligen träffa er! Gud så härligt.... massa kramar

    SvaraRadera
  2. Ha, ha.....passa dig så jag inte BARA bjuder på grillat när du kikar förbi här i Skåne!

    SvaraRadera