lördag 15 november 2014

Helgen inleddes med övernattning på klubben för Markus fotbollslag. Jag och Max körde med dit och lämnade av det jag hade inhandlat till hela gänget. De skulle göra tacos, ha Fifa turnering och sen sova på liggunderlag i klubbstugan. När jag och Max kom hem så hade vi myskväll och han ville ha övernattning i vår säng, vilket han givetvis fick. Dock åkte jag i säng med honom kl 22 för skulle vi sova över så skulle vi lägga oss samtidigt!

Nicke kom hem vid midnatt, han kunde tyvärr inte sova där på golvet pga sin nacke som har strulat i två veckor nu, sen var han på plats igen i morse tidigt och var med på frukosten och städningen. Jag målade dörr och karm till badrummet, fixade en kaka som skulle tas med till avslutningen och sen sprang jag en runda.

Klockan 12 var jag på plats med övriga lagföräldrar och ledare för att ordna inför avslutningen med klubben. Det skulle ställas fram bord, ordnas fika och få fram alla vinsterna till lotteriet. Nicke kom dit med grabbarna en stund innan det började.


Varje år kommer det en hemlig gäst för att närvara vid prisutdelningen och i dag kom Jordan Larsson! Grabben är duktig lik pappa Henke och det är en riktigt fin 17-årig kille som la ner tid på detta i dag. Han delade ut alla priserna och sen fick alla som ville autograf.



Vi lagföräldrar blev uppkallade på scen och fick blommor för vårt arbete i klubben.


Max fick autograf på armen också...



En lyckad avslutning med glada och nöjda barn! När vi hade städat undan körde jag och Max ut till Astrid och lämnade lite leksaker och några filmer. Världens finaste Astrid kämpar mot sin cancer och det är många dagar hemma nu under behandlingen och då det kan behövas lite nya saker att leka med.

Soffan och landskamp får runda av denna lördagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar