söndag 14 december 2014

Att fylla 39 är minsann inte så dumt, jag har haft den bästa tänkbara födelsedagen i dag! Nicke köpte frallor till frukost och jag fick fina paket och skönsång. Av Nicke och grabbarna fick jag en löparklocka, reflexväst, mössa och vantar.


I fredags fick jag en en presentpåse av mamma och systrarna mina, den innehöll goda krämer, fotfil, strumpor och nagelack. Pappa och Lena gav mig paket i veckan och det var en söt tomteflicka och ljusstakar.

Jag och Max har tillbringat förmiddagen tillsammans och han har skrivit en bok. Det är så roligt att bokstäverna lossnar nu och han börjar skriva mer och mer. Markus var hos en kompis och Nicke tittade på fotboll en stund i stan och sen när han kom hem begav jag mig ut och sprang en runda. Testade min nya löparklocka och jösses vilka funktioner den har!

Det är bara att koppla till datorn, göra inställningar och så sparas alla mina rundor där. Är riktigt glad för den!

Vid 17 tiden körde vi till stan och åt middag på Big Budda. Så skönt att bara få sätta oss och njuta av den goda maten!

Vi kikade på juldekorationerna i stan innan vi körde hem.




Avrundar kvällen med film och lösgodis, mycket bättre än så kan det ju inte bli :-) Tack för alla sms, telefonsamtal och grattis på Facebook i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar