lördag 13 december 2014

I veckan när jag var med Max i skolan fick barnen vars ett papper att måla, sen skulle detta bli en gran. I går när jag lämnade Max såg jag att klassens julgran var klar! Min lilla nisse reo att titta på skolans luciatåg.


Vi var bjudna till mamma igår kväll och vi hade jättetrevligt med massor av godsaker. Markus var bjuden på party med hela klassen så han följde inte med oss.

Finaste lillasyster och maken min!


Max roade sig lite på egen hand :-)

En del av la familja!

Finaste storasyster/moster spelade Uno med Max, till hans stora lycka.


Mamma, Ellen och Malin - tre fina generationer.


Stiliga pågar, min egen Zlatan-syster-son och Nicke.


Moster Eva och mamma, ganska exakt ett år sedan de fann varandra!

I morse mös vi med frukost vid tvn och givetvis julkalendern. Vi gillar julkalendern men jag säger nog som de flesta, jag saknar faktiskt snön och julkänslan i den. Men det är ju spännande - ska de hitta skatten?!

Efter frukosten klädde vi granen och i år har vi köpt en plastgran för första gången! Jag är såååå nöjd med den och äntligen får vi plats ordentligt i vardagsrummet.


Mellan 11.30 och 14 var det vår tur att sälja granar och lotter för Gantofta IF. Vi har verkligen haft en trevlig eftermiddag, sålde många granar och det blir så mycket prat med alla man känner.





Ha en fortsatt mysig lucia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar