lördag 24 januari 2015

 Det är skönt när vardagen rullar på som vanligt och veckan var utan vabb. Lite andra krämpor hittade dock in, Markus benhinnor och Nickes j*kla nacke bråkar lite. Kan lova att det luktar Tigerbalsam och Voltaren runt nr 19 på Fältgatan!

I onsdags var vi på Bokbussen och uppdaterade oss lite.



Jag har börjat 9 denna veckan och då passar jag på att träna varje morgon när grabbarna har börjat skolan. Det har blivit löpbandet och mag- och styrketräning. Har sprungit en morgon bara, vågar inte reta upp höften då den fortsätter att bråka om jag springer för ofta.

Det har hänt mycket i Helsingborgs hamn och numera måste vi ha kort och lämna fingeravtryck varje gång vi ska in, allt för att säkerheten ska bli på topp!

I går hade vi klassiskt fredagsmys med film till maten, På spåret och gott på bordet. I dag har vi haft en lugn morgon och sen spelade Markus sin första match med Fortuna - i snöstorm!




Mammahjärtat var stolt, jag tycker han har varit modig och tagit steget själv med att byta klubb och han kämpar på med tre träningar i veckan nu. I går åkte han tåg och buss till stan hem med en klasskompis och  det fixar grabbarna galant själva. Jag inser att han verkligen börjar bli stor och han tar alltid stort ansvar. Frågan är bara - precis när blev min lilla, efterlängtade påg så här stor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar