lördag 7 februari 2015

Veckan har äntligen bjudit på snö och minusgrader, det är så himla mycket bättre än 3 plus med regn och blåst. Grabbarna har verkligen sett till att vara ute, både med skola, fritids och kompisar. Äntligen!




Markus har tränat fotboll, vi har läst läxor, spelat Uno och veckan rullade på. Det enda minuset förutom på termometern har varit mitt bäcken som gjort ont och därför har jag vilat från träning.

I går kom jag hem till grabbarna, Markus är duktig och hämtar Max på fritids vissa dagar, och jag hade med mig vars en peng från morfar, det var två glada killar!


Markus var på disco och Max på kalas i går kväll, för vår del blev det lugnt i soffan med "På spåret" och lite annat strötittande på tv.

I dag har vi tillbringat förmiddagen i ishallen och Max behövde inga koner alls. Markus hade med sig Neo och de åkte för fullt i ett par timmar.




Lite varm choklad och grädde hör till.




Utvisad!!


I kväll var det dags för party på Pitchers i stan, den blivande pensionären skulle firas!
Fast slår man upp "pensionär" så finns det absolut inte en bild på min mamma där, inga tantiga kjolar eller fotriktiga skor här inte ;-)








Hipp hipp hurra för dig mamma, i morgon fyller du 65 och det gör du med bravur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar