söndag 1 maj 2016

1 maj och min älskade Markus fyller 12 år i dag! Solen har varit lika självklar i dag som alltid, kan inte minnas en födelsedag där vädret har varit dåligt. Vi gratulerade honom på sängen med paket och sen har vi haft en mysig dag med kalasfix, grabbarna har varit ute, jag och Nicke hann springa vars en runda och det blev första lunchen på verandan!


Klockan 16 kom gästerna och vi bjöd på kyckling (marinerad med bla soltorkade tomater, basilika etc som sen ligger på ruccolasallad och sen har man ost och pinjenötter på), potatisgratäng och nybakat bröd till det.



Hela stora familjen!



Givetvis fick det bli fotbollstema på tårtan!


Markus var supernöjd med sin dag och alla fina presenterna han fick.



Grattis ännu en gång min fina påg - du gör oss stolta varje dag och jag är så otroligt tacksam över att jag får vara din mamma. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar