onsdag 24 april 2013

 I måndags var det dags för Max avslutning på gympan och då fick alla föräldrarna vara med och titta. Först är det samling och man ska hälsa på varandra och säga vad man heter.


Dags för "djungelbana" och då är det många stationer som barnen får gå runt och träna på. Max och bästa kompisen Noah är enda grabbarna i gruppen!

 Balans.....


 Roligt att få se vad de har lärt sig under terminen och mammahjärtat svämmade över av stolthet - så klart!

På jobb är det full rulle som vanligt och jag är så glad över att få jobba med så fina arbetskamrater och att jag känner glädje varje dag jag går dit. Jag har varit ute och besiktigat ett par dagar och syrran och jag är dreamteam, beväpnade med våra comradio! Jag är grymt stolt över syrran som kör truck som ett proffs, hon lastar och lossar dessa stora containrar hur bra som helst!

Julia hade tydligen tagit en bild på mig också där jag går med mitt block och tittar på containrar...


Min träning rullar på och nu är det tre "Olga-pass" i veckan och så varvar jag med crosstrainern och powerwalks med lite jogginginslag. Min muskel värker fortfarande, men jag känner av vad som fungerar och anpassar mig efter det. Tyvärr kan jag inte spela innebandy, det är alldeles för snabba ryck och tvära stopp, så det vågar jag mig inte alls på än.

I dag ropar vi hipp, hipp hurra för Smålands finaste 9-åringar! Stort grattis till Annie och Ville, Markus tvillingkompisar i Hestra. Tänk, det var ju nyss jag och mamma Nina lärde känna varandra och ni låg i magen som "sprattelgubbar". Stor kram från oss i Gantofta!


1 kommentar:

  1. Så gulligt av dig med en grattishälsning till A&V här - den ska jag visa dem sen! :-)

    Blir lite nostalgisk av att känna igen alla momenten av Max barngympa från när A&V var små och gick på samma här. Det är nog ungefär samma "stuk" på sådant överallt. En rolig, mysig och motoriskt nyttig stund för barnen! :-)

    Ha en fin helg käraste vän ♥
    KRAM

    SvaraRadera