måndag 4 november 2013

 I fredags körde jag och grabbarna till Johanna, Ava och nytillskottet Alice. Vilken liten söt tjej, som bestämde sig för att sova nästan hela tiden vi var där.

Vi åt lunch, pratade, skrattade så gott som jag alltid gör i Johannas sällskap och Max och Ava lekte massor. Alice vaknade i alla fall strax innan vi skulle köra hem så jag fick gosa lite.


 Busungar!

Markus hade kompis som sov över natten mellan fredag och lördag, det hör ju också höstlov till att ha "sova-över-kväll". I lördags var det fotbollsträning inomhus och när Nicke hade haft träningen med P9 så kunde vi stanna kvar en stund och spela med Markus, Max och Gabbi.
 Svettiga killar....
 När vi spelat klart körde vi till kyrkan i Bårslöv och satte ljus på gravarna där och inne i kyrkan tände vi för Tristan. Sen höll vi en lugn lördagkväll hemma, skönt med soffan, film och lite gott på bordet.

I går var det höststädning i trädgården, alla hjälpte till!


 Skönt att komma ut och få frisk luft och massor gjort på samma gång. Efter lunchen körde jag och Max till simhallen för hans simskola och jag simmade under tiden. Lyckan var stor när han fick köpa TRE simmärken som han har klarat!
 Lite ovanligt var tiden för fotbollscupen som Markus lag spelade i går, första matchen var vid 17 tiden och sista var runt 19.30 i Eslöv. Tur att vi fick vara inomhus och slippa blåst och regn!
 Min långa tia!
I pauserna kunde man göra lite av varje.....
Fem matcher senare!
Då var höstlovet över för denna gången och i dag drog vardagen igång igen med jobb, skola och dagmamma. Max har varit på gympa i kväll och då passade jag på att träna, dock får jag mjukstarta väldigt lugnt, hostan har inte gett sig helt än. Ha en fin vecka!

1 kommentar:

  1. Mysigt med lite bebisgos och det syns verkligen hur stolt Max är över sina märken. :-)

    SvaraRadera