tisdag 30 september 2014

Ny vecka och denna är verkligen fulltecknad då skolan har alla föräldramötena samt infomöte från rektorn och vi har ju en blivande 6-åring (på tisdag) och det blir kalas i helgen för honom. Så lite fix och trix är det allt! I går när vi kom hem satte min lilla hjälpreda igång att tömma diskmaskinen, ett av hans uppdrag på listan över det som dom ska hjälpa till med. Än så länge är det ju roligt....!(frågar vi storebror så håller han inte med....)



Markus var på sin fotbollsträning och jag fick lite mystid med Max, det blev basket en stund på skolan i det härliga sensommarvädret.


Tyvärr har Max fått väldigt ont i ryggen efter att ha trillat ner från ett träd på skolan, så efter en stund fick vi gå hem och pyssla lite inne i stället. Han är fullt rörlig men musklerna har fått en rejäl smäll och det är ett blåmärke på ryggen. Lite pärlplattor fick det bli!


Eftersom jag börjar sent denna veckan så innebär det träning på morgonen och i går sprang jag en runda och i dag blev det styrketräning. Riktigt skönt att ha det gjort innan jag kommer till jobb strax efter 9.

I kväll var vi på föräldramöte i Max klass, i morgon är det möte med Markus klass, på torsdag ska jag fixa naglarna på Väla och på fredag är det storhandling inför helgens kalas. På lördag firar vi Max med hela stora familjen och på tisdag när han fyller år blir det mys och firande i lugn och ro för oss fyra. Har en i huset som har räknat ner till födelsedagen i måååånga veckor nu..... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar