söndag 7 september 2014

Vilken sensommar vi bjuds på, vädret har varit helt fantastiskt hela veckan. Jag har varit ombytt till träningskläder varje morgon när jag gått med Max till skolan, sen har jag antigen sprungit en runda, tagit en powerwalk eller kört magpass hemma. Dock blev det bara en morgon inne då vädret har varit för fint för att låta bli att gå ut.

I fredags köpte vi en kick till Max, han blev överlycklig då han och kompisarna åker massor nu och den han hade var ganska skralltig nu. Fredagkvällen tillbringades mesta dels ute....



I går fixade vi en del på morgonen inför kvällens kräftskiva, sen körde vi till stan där Markus hade match. Det var en händelsrik match, många mål gjorda för båda lagen men tyvärr blev det en förlust för Gantofta. Min tvåmålsskytt!


Klockan 13 var det premiär för Max och innebandyn började. Han tyckte det var riktigt roligt och det här lockade mycket mer än fotbollen för honom.


Kvällens efterlängtade kräftskiva närmade sig, Max tyckte det var måååånga timmars väntan tills gästerna kom men när klockan slog 17 kom tre grannfamiljer gåendes - äntligen!



Vi kunde avnjuta lite gott ute i kvällssolen....


....massor med härliga ungar....


....och deras fina föräldrar!


Vi hade en riktigt rolig kväll, många goa skratt, mycket prat (det ÄR ju valtider) och barnen lekte till långt in på natten!


Vid 2 tiden la jag huvudet på kudden, tack alla ni för en riktigt trevlig kräftskiva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar