lördag 30 augusti 2014

I dag tyckte Markus att det var en bra idé att vakna kl 6 och varken jag eller Nicke kunde somna om. Solen sken och jag tog tillfället i akt och gav mig ut på en joggingrunda. Det är verkligen skönt att börja dagen på detta sättet!


Vi har köpt en ny bil och denna ville vi provåka i helgen så vi bestämde oss för att köra till Center syd. Vår Opel ala 2006 års modell har bara kostat massor i reparationer så nu gjorde vi slag i sak och är tillbaka i Skoda-himlen igen :-)


Vår lilla hiphopare!

Det blev köpt nödvändigheter som jeans till Markus, vinterjacka till Max, lite höstmössor och två tröjor och scarfs till mig.

Inne på Stadium outlet hittade Nicke nya löparskor till mig, dessa har pronationsstöd eftersom jag trampar inåt när jag springer. Hoppas att dom ger ett bra stöd, ser fram emot första rundan!


I helgen är det HX festivalen i stan men tyvärr så har den regnat bort. Vi bestämde oss för att åka till Big Budda och äta i stället.





 Det här med pinnar är svårt!


Massor med god mat...


Mätta och belåtna körde vi hem och mös i soffan och ströttittade på Fångarna på fortet. Nu ska vi hålla oss vakna till 23:23 då platserna släpps till "Kullamannen" i maj 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar