söndag 19 oktober 2014

Veckan har rullat på med skola, jobb, läxläsning och träning. I onsdags var Nicke med Markus i skolan och fick kikat lite hur det ser ut nu med fler lärare och nya ämnen.

Flitens lampa lyser!


I torsdags var jag, Anette och pappa på ett företagsevent och hade en trevlig kväll.

I fredags kom Ida och Jonas för lite fredagsmys och det blev pizza, prat och Idol på tvn, mysigt och avslappnat.

I lördags spelade Markus match hemma mot Glumslöv och det blev förlust med 5-3 och nu är serien färdigspelade för i år.



När matchen var slut skulle Markus, Max och Gabriel sälja armband vid affären. Dessa armband gör dom själva och så kom dom på att hälften skulle gå till en god sak.


Jag gav mig ut på en löprunda och äntligen satt den första milen!


I dag körde vi till Åsljunga vid 9 tiden för Åshöjdenloppet och alla grabbarna skulle springa. Jag stod över detta loppet för vi ville inte att Markus och Max skulle stå själva medans vi sprang.

Max sprang 240 m och kom fyra i det, en stolt kille som värmde upp, sprang och sken som en sol trots att det regnade hela tiden!




Markus sprang ett lopp som var 1,2 km och han kom på sjätte plats.




Nicke skulle satsa på kortare sträcka i dag och Kajsa skulle också springa, så dom laddade för start!



Nicke var först vid start...


...och först i mål!


Jag är så stolt över Nicke som bara blir bättre och bättre, ger sig på nya utmaningar och får tider som en annan bara kan drömma om. Grattis älskling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar