fredag 3 april 2015

Vilken underbar start på påskhelgen, strålande sol och många lediga dagar att njuta av. Maken kom hem med blommor i onsdags kväll, det är verkligen fint att ha snittblommor hemma!


I går var jag ledig och startade dagen med en storhandling i sällskap av Max. Skönt när det är gjort inför hela helgen och man slipper tänka på det. Nicke slutade vid lunch och vi var ute på eftermiddagen med grabbarna och kompisen Emma.




Markus hade fotbollsträning på kvällen och jag körde mitt "nya" träningspass i källaren och det är otroligt förvånande hur tufft det kan bli med så lite redskap. Nu ska dom här trötta musklerna bli starka på rätt ställe så att ryggen och höften orkar med mer utan värk!

I dag kom pappa och Lena vid 10.30 och vi gick ner till Råådalen för en 5 km promenad.


Vädret har ju varit galet fint och vi kunde äta våra grillade korvar ute på framsidan i solen.


Det blev rabarberpaj och vaniljsås till efterrätt och vi satt kvar länge i solen och bara njöt.  Max tog en och annan selfi med min telefon upptäckte jag sen.


Vid 14 tiden åkte pappa och Lena hem och vi kunde inte få för oss att gå in så det blev lite fotboll med grabbarna på konstgräsplanen innan vi gick in. Nu blir det en lugn fredagkväll hemma med lite tacos och kanske en bra film?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar