tisdag 1 maj 2012

Grattis Älskade Markus & Valborg

Grattis min älskade Markus på din 8-års dag!! Hipp, hipp hurra för världens finaste bmx-fotbolls-innebandy-kille! I dag har vi sjungit för Markus och han har fått paket på sängen. Klockan 13 är det dags för kalas och huset blir fullt.


I går var jag ledig med grabbarna och vi hade en härlig dag med strålande solsken. Vi fick fixat massor inför kalaset i dag, men hann även vara ute massor i solen. Klockan 17 var det dags att bege oss till finaste familjen Lövgren för Valborgsmys! Max är redo....

 Jag försökte få en bra bild på mig och Max men det gick så där.......
 Filippa, Fredrik och Noah bor superfin uppe på kullen i utkanten av byn. Markus spelade fotboll med Kajsa=)
 Nu drar grillmästaren i gång!
 Lite gott att dricka=)
 Noah, Max och Markus - vilket gäng!
 Noah har funnit sin stora idol - Markus. Han följer honom som en skugga, vill ha håret på samma vis och frågar du honom vad han heter så är svaret - Markus=)
 Mina älskade är redo för att gå ner till brasan. Max fick låna en vagn av Noah, han får knappt plats längre;-)
 Hela gänget!
 Råådalen!
 Dags att tälja pinnar till grillningen av marshmallows!
 Ska man verkligen äta dessa sen?
 Även om det tog lite tid så brann det bra till sist!
Tusen tack familjen Lövgren för allt gott att äta och dricka, alla goa skratt och en underbar kväll med er. Nu hugger vi tag i dagens kalas och dagens jubilar ska firas riktigt ordentligt!

1 kommentar:

  1. Vilket mysigt valborgsfirande ni hade. :-) Här tänds det en brasa på en flotte mitt ute på Agnsjön. Blir rätt häftiga kontraster med det mörka vattnet kring elden. :-)

    SvaraRadera