torsdag 10 januari 2013

Då har nästan hela arbetsveckan rusat förbi och helgen närmar sig igen. Vardagen är i gång och det är skönt efter en fin ledighet, man uppskattar det man har och när helgen kommer efter en arbetsvecka så känns det extra skönt!

Det ny-gamla flugan i huset är Playstation! Max älskar "Batman" och det spelet är från 7 år, så givetvis är vi lite förvånade över att han klarar av det så bra som han gör. Ibland när han och jag sitter och spelar tar han kontrollen från min hand och säger "jag ska hjälpa dig mamma".....
Det är mysigt när storebror spelar med också!

Det blev ingen innebandy i tisdags, jag tog mitt förnuft till fånga och skippade det. Jag och Max äter penicillin till lördag så det är dumt att pressa kroppen för hårt under dessa dagarna. Men jag ska ge "plankan" ett ärligt försök nu, varje dag, för att se om "mammabulan" kan få sig en match. Det kryper lite i kroppen efter alla dessa stillsamma dagar, men snart är jag på gång igen!

I morgon har vi inga säkra planer, det beror lite på om vi ska träffa S och H, annars blir det hemmamys med grabbarna. På lördag drar det igång med både innebandy och fotboll igen för Nicke och Markus, sen har vi bokat Jutan två timmar mellan 17-19. Ska bli roligt att se alla Markus nya trick och Max framfart där inne! Sen på söndag jobbar Nicke och framåt kvällen kommer kusin Micke med sin assistent Kajsa. En fin helg helt enkelt som jag hoppas går låååååångsamt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar