söndag 5 maj 2013

 I dag körde Nicke och Markus till Malmö strax innan 9 för helgens andra tävling i Svenska cupen. Jag och Max stannade hemma för att kunna vara med på Albins konfirmation i eftermiddag. Men först hann vi med att storhandla på Maxi, så nu är kylskåpet fullt igen!

Nicke kom 1-1-1 i sina heat och Markus kom 3-3-4 i sina och båda gick på så vis till A-final i dag också. Nicke vann och tog första pallplatsen i dag med, Markus klarade inte pallplats i dag dock och var riktigt besviken. Men det är ju så, man behöver både vinster och förluster för att utvecklas. Vi hejar på honom oavsett placering och peppade honom allt vad vi kunde.

Klockan 13 var jag och Max i Lerberget för att fira Albins konfirmation. Långa, underbara Albin som jag nyss passade och byta blöjor på, vilken stilig kille du är! Trots 7 cm höga klackar ser jag liten ut bredvid min systerson!

Pappa, storasyster Malin, Albin och jag!

 Mina fina systrar!
 Vädret har varit helt underbart och deras uteplats är ljuvlig att sitta på!
 Max har lekt i timmar med Malva!

 Släkt & vänner!

Vi fick smörgåstårta, massor med gott att dricka, kaffe och tårta. Superfint allting, tusen tack för att vi fick dela din dag Albin!

I kväll tog vi en skön promenad i sällskap med grabbarna på cykel och sen tog jag mitt magpass. Nu har vi verkligen en underbar tid framför oss med sol, värme och ljusa morgnar och kvällar, känns heeelt ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar