onsdag 22 maj 2013

Veckan har rullat på med olika aktiviteter, vissa veckor är almanackan mer fulltecknad än andra. I går cyklade Markus med klassen till Råå där de skulle besöka Biblioteket och sen äta medhavd matsäck nere på stranden. Jag hämtade Max och så körde vi till tandläkaren, det var enligt Max hur spännande som helst!


 Tisdagar (och torsdagar) innebär fotbollsträning för Markus och trots att regnet öste ner så var Markus på plats. Han älskar sin fotboll och missar inte en träning!
 I kväll var det dags för Kalvinknatet och Markus skulle springa 1,5 km. Markus och Oscar, bästa kompisarna sen de började hos dagmamma Ingrid då de var dryga året. Fina killar!
 Fullt ös vid starten!
 Markus kom i mål och gör tummen upp!
 Älskade unge!
 Det var lite lerigt....
Vi körde till Burger King och åt kvällsmat eftersom klockan blev så mycket innan vi var klara i stan. Det var två trötta killar som somnade gott i kväll när vi kom hem. Jag tog mitt magpass innan en dusch och "Greys"! I morgon är det Helsingborgs Hamns Vårfest och sen blir det skönt med fredagsmys och helgen för dörren.

I går fick jag ett sms som värmde mitt hjärta. Ett frieri, två fantastiska vänner, enorm styrka och kärlek som är störst av allt. Genom glädje och sorg. Grattis älskade Sophie och Henrik!


1 kommentar:

  1. Åh så roligt med S&H! Kärlek! Stort grattis till dem från mig!

    Hoppas hamnfesten var trevlig.

    Kram!

    SvaraRadera