lördag 21 september 2013

Rundar av en fin lördag med filt om benen, datorn i knät, i sällskap av maken som tittar på UFC.
I går var Max med mig på jobbet någon timme under eftermiddagen och då passade han på att åka truck med moster Julia. Det är så spännande att få vara med när dessa stora containrar lyfts.


Max fick hjälpa till att dra i spakar och trycka på knappar, under överinseende av moster.

 Sen var det dags att "hjälpa" mamma en stund på kontoret.
 Vi har då och då våra fredagsdejter med familjen L och i går var det dags för pizzamys, prat och mycket barnbus. Max och Noah är allra bästa kompisar och lilla Sam lär väl snart hänga på dessa busiga pågar.
 Max är väldigt glad för Sam, det är ju så mysigt med bebisar! Sorry Max, men storebror lär du inte bli om jag får bestämma ;-)
 I dag har vi fixat med lite ärenden och  annat, samt lunch ute med grabbarna och besök i djuraffären. Eftermiddagen tillbringade vi hemma, vi var ganska trötta så lite tv och pyssel var lagom. Fick dock på mig träningskläderna och tog 30 minuters rask powerwalk på löpbandet innan vi körde till Ellens 18-års kalas. Max och jag tokade oss lite i bilen.....

Mina älskade syskonbarn Albin och Ellen. Dessa underbara ungar som jag passat som små, de är nu 15 och 18 år. Två fantastisk fina ungdomar som jag är väldigt stolt över.
 Fina Ellen fick hugga in på smörgåstårtan!
 Janne & Albin
 Julia och vår egen konstapel!
 Många barn blir det när det är kalas i Lerberget.
 Max och Milton.
 Dagens födelsedagsgris med minstingen Melvin.
 Min fina storasyster höll tal för Ellen, hennes lilla flicka är minsann vuxen nu!

Tack för ett fint kalas, stort grattis ännu en gång Ellen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar