torsdag 5 september 2013

Veckan har verkligen varit full med aktiviteter och jag kan ärligt säga att det ska bli skönt med fredagsmys i morgon. Men det är roliga saker som har stått på schemat, bla kick off med Markus klass och alla barn med familjer samlades vid kullarna i kväll, där vi satt på filtar och åt medhavd picknick. Sen var det dags för brännboll och givetvis var det föräldrar mot barn, dessutom skulle föräldrarna slå med fel hand!

En härlig kväll och vi var verkligen många! Markus står och väntar på sin tur (lätt att urskilja då han är bland de längsta i klassen!)

 Vi fick styra upp så de var två led som slog i väg bollarna, på detta sättet slapp de stå i kö så länge.
 Markus sticker i väg allt vad han kan!
 Jag hjälpte Max och han tyckte det var SÅ roligt.
 Man fick lite "motstånd" av barnen på plan också, de gjorde vad de kunde för att stoppa oss....
 "Spring mamma, spring!!"

 Många föräldrar som kunde fånga lyra!
 
Vilken tur vi hade med vädret, strålade sol hela kvällen. När det blev skugga över planen vid 19 tiden så kändes det att hösten är här, blir kallt väldigt fort och redan vid 20 var det nästan mörkt i dag. Nu ser jag fram emot helgen och det blir fredagsmys för mig och Max medans grabbarna tränar bmx imorgon kväll. På lördag är vi på bmx tävling hela dagen och sen får Nicke tävla vidare på söndagen men jag och grabbarna får sköta fotbollsmatch och simskola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar