måndag 12 mars 2012

Bokstavsbak!

I dag när jag satt på jobb så fick jag ett mms från dagmamma Ingrid. Spana in det här goa gänget!
De hade bakat i dag och så här fina blev Max bokstäver!
Jag hämtade grabbarna vid 15 tiden och Markus hade en kompis med hem några timmar. Nicke kom hem lite tidigare från jobb så jag passade på att springa en runda innan middagen, skönt att hinna göra det i solskenet! Det blev 4 km i dag på "fel" håll i byn, då blir det några rejäla uppförsbackar. Ska bli spännande att springa Springtime i år, men min fasa är den fruktansvärda backen i det lopppet! Får bli lite mer backträning innan dess;-)

1 kommentar:

  1. Du får komma till Hestra och springa lite så fixar du den där backen hur lätt som helst sen. ;-) Det är bra att springa på fel håll ibland, man ska utmana kroppen så att den ger det där lilla extra. :-)

    SvaraRadera