onsdag 28 mars 2012

Grusiga öron och semesterlirare!

I dag har jag jobbat ute nästan hela dagen. Det är kul att äntligen börja få lite bättre koll på besiktningen av containrarna och få vara delaktig i arbetet där ute. Kontoret kan både jag och Julia i sömnen och fram- och baklänges, det har vi gjort i så många år. Syrran är grym som kan köra truck också, men jag håller mig till besiktningen än så länge=)
Grabbarna har kört fram containrar som jag sen har kollat och så skriver man ner eventuella skador och med en kod som talar exakt var skadan sitter. Det har blåst enormt mycket och sand, grus och smuts har letat sig in i hårbotten, ögon och öron!
Ganska läckert med stora stackar!
Det blev 29 stycken för mig i dag och det är rejält med styrketräning när alla dörrar ska öppnas, de är TUNGA! Så här kan det tex se ut när man öppnar....
I eftermiddag har Markus haft några kompisar här och de har lekt ute nästan hela tiden. Max var inne med mig och jag kunde återigen hitta prickar på honom. Vad sjutton är det som orsaker dessa? Vi kan ju lägga vattkoppor åt sidan, för det var det ju inte. Men allergi? Bett? Nässelutslag?
Härom dagen beställde vi lite sommarkläder så att vi har så vi klarar oss när vi ska till Turkiet i maj. Grabbarna älskar verkligen kläder och i dag när kläderna kom gick de loss ordentligt! Spana in strandraggaren!
Markus har helt själv valt sina kläder och accessoarer!
Cool sommarjacka och scarfes! Grabben kan absolut få till det! Heja H&m!!

1 kommentar:

  1. Återstår att se vad de där prickarna är för något då, om det är jordgubbsallergi eller inte.

    Coola killar! Markus ser ut som en Blues Brothers goes surfin'! ;-)

    SvaraRadera