lördag 27 oktober 2012

 En fredag och lördag som varit fyllda med familjetid. I går när jag kom hem så gick jag ut en runda med Max. Markus hade stukat foten på skolan så han höll sig ganska stilla hemma. Men vi trotsade isvindarna och lekte lite!


Bygga sandslott går lika bra på stranden en varm sommardag, som på lekplatsen i oktober med vantarna på....
 Kasta löv hör hösten till!

 När vi kom hem så fixade vi med mat och dukade vid tvn, så blev det film när Nicke och Markus kom hem från Nickes innebandyträning. Det är en mysig stund när vi avslutar veckan så och påbörjar en ledig helg tillsammans.

I dag tränade Nicke innebandygänget mellan 9-10, Markus tittade bara på och vilade foten ytterligare. Jag och Max körde och hämtade upp Julia och begav oss till marknaden i Höganäs. Det var -6 i morse så vi hade klätt på oss rejält!
 En marknadsmunk hör till!
 Stor lycka!
Nicke har i eftermiddag haft första fotbollsträningen med P8 laget, tillsammans med en pappa till från byn. Jag fixade lite inför kvällen och när Nicke kom hem stack jag ut på en liten löprunda, blev lite backträning i byn och sen lite jogging innan det var byte - jag in och Nicke ut! Sen vid 16.30 kom familjen Lövgren för lite lördagsdejt.

Max har längtat hela dagen efter Noah och de lekte hela kvällen tillsammans. Vi fick pratat med Filippa och Fredrik, ätit god pastasallad, ost och kex samt rundat av med chokladkaka och grädde! En fin kväll med fina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar