söndag 6 oktober 2013

 I dag har vi firat Max, en dag innan hans födelsedag, då det passar mycket bättre att ha kalas en dag när alla är lediga. Min älskade unge har hjälpt till med förberedelserna.

Vi har fixat nästan hela dagen, det tar tid att sätta fram bord och stolar, duka, skära grönsaker, steka färs, städa och blåsa ballonger. Max och Nicke körde till simskolan som börjar kl 13.30 och då passade jag på att ta en joggingtur i skogen, skönt att komma ut och få njuta av det vackra vädret.

Klockan 16 fylldes huset med hela vår stora familj, trots ett bortfall på 6 stycken så var vi 18 som skulle fira Max och äta gott. Det ÄR kul med paket.....


 Tacobuffé!
 Familjen har växt med många fina ungar.
 Skönt att ha plats för 12 personer i uterummet.
 Tårtorna som jag och Max gjorde, dock är bilen köpt på Ica Maxi, där gick min gräns på vad jag klarar av....
 Älskar bilden på min stora, fina påg (trots att den blev suddig!).
 Vi gratulerar....!!!
 Blås och önska!

 Fiskedamm där man kunde få kalsonger, strumpor och godispåse!
 Max har fått massor med fina presenter och han är så glad för allt. En del finns inte med på bild, det har redan byggts upp och börjat lekas med, tusen tack alla för i dag!
 Avslutar med en bild från vår hall, den säger allt. Med min familj har jag allt jag någonsin behöver.

2 kommentarer:

  1. Härligt att Max har blivit så firad - som sig bör när man fyller en hel hand! Vi får uppvakta honom lite när ni kommer hit på höstlovet. Blev inte att jag fick iväg någon post i tid... *dåligt samvete*

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dåligt samvete ska inte de ha som känner det, You remember? <3
      Vi ser fram emot att komma upp på lovet!

      Radera