tisdag 10 maj 2011

Skolsamtal!

I dag har jag varit på skolan och haft utvecklingssamtal med Markus. Jag, Markus och hans härliga fröken Anette satt i klassrummet och pratade i ca 45 minuter.




Markus är duktig i skolan (som vi vet att han är =) och det var inget i samtalet som gjorde mig förvånad på något vis. Han är snabb även i skolan och det mesta är en tävling för honom, sen finns där lite bus och påhitt som sig bör på en 7-åring. Min påg gör mig stolt och han fungerar som en "normal" unge i den åldern;-)



Nicke har i dag målat gaveln på huset, den vi inte hann med förra sommaren. Jag tog Max i vagnen och powerwalkade runt byn medans Markus har varit på fotbollsträningen. Vi njuter av det härliga sommarvädret, vem vet när det försvinner igen?

3 kommentarer:

  1. Härligt att det går bra för honom! Han brås väl på Albin när det gäller bus ;-)

    SvaraRadera
  2. Det är alltid trevligt att få höra det man redan vet av någon annan :-)
    Såklart att det går bra, han är ju världens bästa MarKus!

    SvaraRadera
  3. Så klart att det går bra för Mackan i skolan, han tillhör ju en riktigt bra årgång! ;-)

    SvaraRadera