söndag 29 maj 2011

Fotbollsavslutning på mors dag!

I dag var det en pigg Max och en trött Markus på morgonen, inte världens bästa kombination kan jag säga;-) Max är inte tyst och lugn en minut, det är fullt ös från första stund han slår upp ögonen och då väcker han Markus.

Nicke ringde i morse och pratade med Markus, plötsligt kom Markus ut med två paket till mig (som legat gömda i Nickes garderob=). Jag fick två set underkläder och boken som Andreas Carlsson skrivit "Låtarna som skrivit mitt liv". Tack älskade ni för de fina presenterna!

Kl 9 lämnade vi Markus på klubben för att vara med på avslutningsdagen. Jag och Max körde till Plantagen och köpte sommarblommor och sen tillbaka för att titta på Markus match och prisutdelningen!
(Markus tvåa från höger)


Gabriel kom också dit och har sen lekt med grabbarna hela eftermiddagen. Klart att de två yngsta också ville sitta och bli fotograferade!


Prisutdelningsdags och alla barn fick en fotboll och ett paket fotbollskort.

Världens finaste Markus som blivit helt fotbollsfrälst!


Klockan 17 var vi bjudna på mors dags middag hos mamma och vi bjöds på massor med härliga frukter, grönsaker, såser, potatis och grillat!

Goa kusiner!



Vi körde hem lite efter 19 och båda grabbarna fick kasta sig rakt i säng, båda var verkligen trötta efter denna helgen som inneburit mycket utetid och senare kvällar. Nu väntar jag hem Nicke och det ska bli skönt att ha hela familjen under ett tak igen!

1 kommentar:

  1. Jisses så många fina frukter mormor bjöd på!
    Kram Johanna

    SvaraRadera