lördag 10 september 2011

Beyblade kväll och Stockholmsbesök!

I går var det fullt ös i huset när sex grabbar intog Markus rum och hade beyblade turnering! De går in för det på liv och död, är högljudda, skrattar, "battlar" och har hur roligt som helst. Rummet skulle vara mörkt och banan skulle belysas med en lampa på golvet. Japp, jag lät dem hållas=)




Lite tid för mat, hamburgarna slank ner lika fort som de var ifrån bordet igen!


När de hade spelat en stund till efter maten så gick de ut och spelade fotboll, de hade de nog suttit stilla för länge och behövde röra på sig lite. Vid 20 tiden blev grabbarna hämtade och Markus var supernöjd med sin kväll. När han la sig sa han "det var så roligt mamma, kan jag ha en kväll snart igen?". Nåja, jag får nog ha semester först;-)


Vid 20.30 fick vi besök av Stockholms finaste! Lilian är nere över helgen för besök bla i Köpenhamn och ytterligare ett par vänner i Helsingborg. Vi mös i soffan, nej vi "hängde" i soffan som man säger när man bor i storstan;-) Alltid underbart att ha henne här, vi bara är och det känns som Lilian tillhör familjen. Tyvärr blev det inte så långt besök denna gången, utan vid 13.30 i dag hämtades Lilian av vännerna där hon ska stanna till i morgon. Fy på mig, hann inte ta en enda bild på oss! Tack för besöket fina du, ser fram emot nästa gång i oktober redan!!


Nu ska jag göra ett ryck och förbereda inför kvällens kräftskiva. Ska bli sååååå roligt att få ha familjen Lövgren här!

1 kommentar:

  1. Vilken kul grej ni anordnade för M och hans vänner! Hoppas fler följer ert initiativ. :-)

    Ha en trevlig kräftskiva!

    SvaraRadera