torsdag 15 november 2012

I dag var det tandläkardags för mig och jag fick med beröm godkänt - inga hål! Skönt när det är gjort och nu är det ett och ett halvt år till nästa gång. Jag har friskvårdsavtal så jag betalar knappt 800 kr per år, oavsett vad eller hur mycket som ska göras. Ganska tryggt när man vet att det kan fort bli tusenlappar vid hål eller tex en skadad tand. Min ena framtand är ju "halv" bara och uppbyggd sen jag fick den avslagen en gång, så det kan lätt bli dyrt när den då och då behöver åtgärdas.
 
 
I måndags var det som vanligt gympa för Max och då passade jag på att springa en runda under tiden. Max älskar sin gympa och det är så kul att stå och småkika in en stund när han inte vet att man tittar.
 
I tisdags var det innebandyträning och det var en riktigt rolig timme. Tempot är högt, det blir både vurpor och märken efter bollar som träffar fel, men vi får även träna magmusklerna pga av alla goa
skratt! 
 
Nu är det tyst i huset, bara tvn som håller mig sällskap. Grabbarna sover gott och Nicke körde för att träna fotboll inomhus 21-22.30 - vilken tid!! Min träning i dag blev en stund på crosstrainern, lockade inte alls att bege mig ut i mörkret. Nu blir det soffan, tv och japp....en bit choklad!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar