fredag 23 november 2012


Ok, tänkte lägga in lite bilder och skriva en kort blogg i kväll. Jag blev väldigt förvånad när det inte gick att lägga upp fler bilder, stod att mitt utrymme var fullt. Hade INGEN aning om att alla bilderna sparades i picasa. Men som tur var kunde Julia hjälpa mig igen så nu har jag lärt mig ännu lite mer. Tur att dagens "ungdom" kan så mycket ;-)

Jag har jobbat 7-15 i dag och Nicke har varit ledig. Max har därför varit hemma med Nicke och det var tur att det blev en extra ledig dag eftersom Max förkylning bröt ut rejält i natt. De har varit på Maxi och handlat och sen fixat lite i trädgården. Fick en härlig bild på min trädgårdsmästare!

Sen har Nicke och Max hunnit mysa massor inne, blev en tokbild på godingen också!

 Lena kikade inom jobbet och lämnade årets julkrans. Jag är så himla glad över kransen vi får varje år, Lenas fantasi och skicklighet gör att vi har Gantoftas finaste - varje år!
 Jag tränade 30 minuter på crosstrainern när jag kom hem och sen var det dags för Nicke att träna innebandy mellan 17-18. När han var klar där så hämtade han mat på pizzerian som jag och grabbarna åt, Nicke körde till Rydebäck för att gå på julbordet med jobbet. Vi har haft en mysig kväll i soffan och när det var läggdags låg Markus och läste för Max en stund. De är verkligen fina brorsor som är glada för varandra, det värmer mitt mammahjärta!

Jag satte på "Eclipse" och såg den samtidigt som jag satt och tog bort massa bilder från picasa. Kom då på att jag inte visat upp Miltons 3-års kalas som vi var på i söndags. Fina "bonuskusinen" är redan 3 år och nu har han "växt i kapp Max", det där året gör inte så stor skillnad nu när de vill leka tillsammans.

 Nytillskottet Melvin låg och sov hela tiden vi var där, men lite gos fick jag minsann när jag gick runt med honom en stund, dock sovandes även då=)
 Och så "rundar" vi av med en bild jag fann när jag satt och rensade bland bilderna. Kan någon förklara för mig hur jag kunde gå över huvud taget när jag väntade Markus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar