torsdag 25 augusti 2011

Tröskfantast!

Fråga Max vad han önskar sig när han fyller år och svaret blir: skördetröska, traktor med plog och lastbilar! Snacka om att vara grabb.... Jag har alltid sagt att jag tror det sitter i generna, mina grabbar har aldrig velat ha en docka, vagn eller liknande. Nope, det ska vara bilar, ha hjul av något slag och gärna låta högt.

I kväll tog jag Max på en powerwalk på drygt 4 km men fick ta ett stopp på 5 minuter och tittat på skördetröskan som körde på åkern!


Nicke och Markus har varit och tränat bmx, ett sista ryck innan helgens tävlingar i Kungsbacka. Det är Svenska cupen 5&6 och vi kör dit på lördag och sover på hotell till söndagen. Ska bli roligt att komma i väg och grabbarna tycker det ska bli mysigt att sova på hotell!


1 kommentar:

  1. Det där med att vara grabb och ha en fascination/förkärlek för fordon - eller att vara tjej och dras till dockor - tror jag också sitter i generna, det är bara skitsnack att det är något vi föräldrar trycker på barnen.

    Se bara på våra precis jämngamla barn, här har de haft både dockor och bilar/traktorer att tillgå sedan de föddes och vem har lekt med vad sedan dag ett??? Just det - Annie med dockorna och Ville med bilarna!

    Söt virvel Max har i bakhuvudet! <3

    Ha en go' fredda'!

    SvaraRadera