torsdag 4 augusti 2011

Veckan i backspegeln

Jag har jobbat denna veckan och dagarna har gått i rasande fart. När man jobbar själv på kontoret så är där att göra hela tiden, tiden går allt annat än långsamt. Tur det inte går lika fort när man har semester! Nicke har semester och har varit ledig med grabbarna och de har haft mysiga dagar med strandbesök, mys hemma och lek med kompisar.

I går hämtade mamma och Wille Markus för att köra till Järnvägsmuseet i Ängelholm. När de hade varit där körde de till Hembygdsparken och såg "Pettson och Findus" på uteteatern. Jag hade varit hemma en liten stund då de dök upp, Markus hann bara ut ur bilen sen frågade han om han fick sova hos mormor=) Så vi packade väskan och sen körde de igen! De hade sen myst ute i trädgården, ätit gott, lyssnat på Tom Jones (gratis konsert om man bor nära Sofiero), spelat spel och haft det jättemysigt. Härligt att Markus får egentid med mormor!

I dag har Nicke förberett lite inför deras resa i helgen, i morgon kör han, Markus och Ella till Hadsund i Danmark för NM. Det blir tält för första gången och Markus är spänd av förväntan! Jag jobbar i morgon och de kör redan kl 8 på morgonen, så farmor ska passa Max under dagen. Sen blir det helgmys med Max tills resten av familjen är samlad igen - och jag har en veckas semester framför mig! Ska bli mysigt att vi får ha en vecka tillsammans nu med Nicke, vi har gått om varandra mycket i sommar.

En extra kram till en fin vän som fanns där för mig i dagarna när det behövdes. Blommorna är superfina=) Ibland blir det inte som man tänkt sig, man blir sårad, arg och det gör ont inombords. Jag är som jag är och älskar min familj, inget i världen kan ändra på det.

1 kommentar:

  1. Ja, du är som du är - och vi skulle inte vilja ha dig på något annat sätt!!! Du är en stor inspiration vad gäller att se livet från den ljusa sida och ta sig an varje dag med energi och glädje! Det kan ALDRIG vara fel!!!

    Du är fantastisk, älskade vännen min. Glöm aldrig det! <3

    KRAM

    Ps. Tummen upp för Interflora! :-)

    SvaraRadera