torsdag 19 januari 2012

Längtar...

.....mig bort! Ute kommer det snöblandat och jag längtar efter sommar och värme. Visserligen är det superkul att åka pulka, men nu känns det nästan som att det kan minsann bli väck om det inte har kommit någon snö innan! Fast jag vågar nästan lova att familjen Johansson är först i backen om det blir någon snö!

Den 26 maj åker vi till Bodrum, Turkiet och ska bo på Imperial. Vi åker med Ella, Gabriel och Nickes föräldrar och det blir första gången med all inclusive för oss!








Men fram tills dess får vi spara pengar, njuta av lite pulkaåkning kanske och sitta och titta på bilderna=)


Här är fortfarande två hostiga grabbar, även om det är betydligt bättre. Markus har hållt på i nästan tre veckor!! Dock får Markus spela fotboll och kicka på som vanligt nu för det orkar han. Jag och Max tog ett träningspass i källaren när vi kom hem, Markus var hos en kompis efter skolan och kickade hem själv vid 16 tiden. Det blev 30 minuter crosstrainer och sen magträning.

I morgon är det vägning och det ska bli spännande att se vad jag har fått för resultat denna veckan!




4 kommentarer:

  1. Guuud vad ni kommer ha det härligt;) ser riktigt fint ut!!! Håller med dig att snön kan hålla sig väck nu!!
    //alexandra

    SvaraRadera
  2. All inclusive är som sagt var da shit när man reser med barn! Ni kommer få det toppen!

    Jag längtar också efter solen och värmen men om det kommer snö i helgen som utlovat så lär jag jubla ikapp med barnen. Vi har provat våra nya "åksaker" en gång i vinter och skulle gladeligen prova dem igen.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Med tanke på hostan, gå till VC och kolla om det är Mykoplasma för det kan vara långdraget utan antibiotika!
    Förstår att du längtar till sol och värme, härligt att få åka till Turkiet!
    Ha en skön helg

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vi har varit på VC med Markus och han fick Mollipect då. Nu är det dock så pass mycket bättre så jag tror vi ser slutet på detta.

    SvaraRadera