onsdag 8 februari 2012

Grattis älskade mamma!

I dag är det mammas födelsedag och det har vi minsann firat hemma hos oss! Vi ville skämma bort henne lite extra så hon slapp fixa denna gången. Jag, Malin och Julia hjälptes åt att ordna och vi bjöd på pastasallad med bla fetaost, coctailtomater och ruccola, salami- och parmaskinka i skivor, kyckling, foccaciabröd, sås, ostar, oliver och kex!


Givetvis ska man ha paket och Max tyckte det var minst lika spännande att få en bok om tulpaner och ett fodral till ipaden=)


Julia, mamma och Henrik!


Ellen, Nicke och Markus! Janne dök också upp så fort han hade stängt butiken.


Vi hade cheesecake till dessert och Max var så glad att han fick sjunga "vi gratulerar" för mormor! Grattis ännu en gång älskade mamma!


Veckan är i halvtid och i måndags tog jag ett träningspass på crosstrainern och i går blev det en powerwalk i byn. Jag har fått ont i min axel och insidan på vänster smalben (förmodligen en inflammation i benet, känns precis så) och har fått ta det lite lugnt med träningen. Har smörjt med Voltaren och jag hoppas att det blir bättre snart igen.

I morgon ska Markus åka till konserthuset med klassen så det blir till att lägga med en smörgås och lite frukt eftersom de skulle äta middag senare på skolan. Markus tycker så klart det är roligt när de ska åka iväg på lite äventyr med klassen!


1 kommentar:

  1. Ni ordnade verkligen en jättemysig födelsedagskväll för din mamma!

    SvaraRadera