onsdag 22 februari 2012

Innebandypremiär!

I går kl 20 var det äntligen dags för premiären, Gantoftas "oldgirls" skulle ha sin första träning! Jag har inte spelat innebandy sen jag gick i skolan och visste faktiskt inte vad jag skulle förvänta mig.

Vi pratade lite först, om klubben som är helt nystartad, lite regler, vilka vi är och sen drog vi igång med lite lätt uppvärmning. Sen spelade vi match hela timmen och ALLA hade superkul. Det blev många skratt, ett och annat "förlåt" och tempot var högt och det smällde bra då och då. Många mål blev gjorde men vem höll räkningen? Vi bara spelade och fick bra med motion och framför allt så hade vi roligt. Här är gänget!


Det här var det roligaste jag har gjort på många, många år och jag längtar redan till nästa tisdag! Det är så himla kul att lära känna fler föräldrar i byn och få i hop vem som är förälder till vilket barn=)

Får se om det blir någon rejäl träningsvärk i dagarna;-) Min axel bråkar fortfarande och jag har svårt att få upp armen utan att det gör ont. Får hoppas att det blir bättre snart. Kika gärna på Gantoftaibk.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar