torsdag 23 februari 2012

Sportlovsbio!

I dag bytade jag och Julia tid så jag öppnade i stället för att stänga kontoret. Sen tog jag ledigt i eftermiddags och mötte upp Nicke och grabbarna på "Max" i stan för att äta och sen gå och se....

Vi åt lunch och jag beställde för första gången en Delifresh hamburgare, grönsallad och Ramlösa till det. Det går absolut att vara nyttig på en hamburgerrestaurang=) Mums!


Inne på bion så gällde det att få ut de sista myrorna ur brallan!


Det är verkligen speciellt med första biobesöket! Jag minns Markus första, det var Spöket Laban och den var inte så lång som denna filmen i dag var. Hur skulle det gå för Max?!


Cool kille!

Laddade med pop corn, godis och dricka - nu börjar det!

Max hade inte riktigt fått ut alla myrorna, men han får absolut godkänt! Inte illa att vara knappt 3 1/2 år och sitta stilla så länge. Vi tog en liten kissepaus och han hade en del frågor under filmen, som rörde nödutgångsskyltar och lite annat;-)


På vägen hem hämtade vi upp Gabbi och sen gick vi ut i det härliga vädret. Hade varit riktigt skönt om det inte blåste, men vi njöt av solen!


Träning!! Inte lätt att slå runt, men efter lite övning så gick det lysande för alla tre.



En supermysig sportlovseftermiddag med de jag älskar allra mest=)

1 kommentar:

  1. Kul att bion gick bra, trots lite kvarvarande myror i brallan på Max. :-)

    Ha en fin fredag! ♥

    SvaraRadera