torsdag 24 februari 2011

Fram med löparskorna!

Japp, jag har bokat lördagen den 14 maj! Då ska jag springa Springtime i Helsingborg, dock ger jag mig inte på milen utan nöjer mig med 5 km loppet. Verkligen roligt att ha tagit beslutet och ha ett mål att nå, det gör i alla fall så att jag får ändan ur soffan!

I går var jag ute och sprang 2,5-3 km (vet inte exakt hur lång den rundan är) och det kändes superbra. Det var -10 grader men det gick bra ändå trots att det i början kändes konstigt att andas in den kalla luften. I dag - träningsvärk.....

I morgon ska jag ha semester och då ska jag, grabbarna, Therese, Hannes och Lova åka till Tropikariet. Ska bli supermysigt att få en sportlovsdag med barnen och Tygelsjös finaste!
Helgen är lagom mycket bokad, jag får Melodifestivalkväll med grabbarna medans Nicke är i Göteborg och ser på UFC (Mats ska fightas) på lördag. På söndag ska vi till familjen Johansson i Jonstorp på lunch. Lilla Melvin som nyss var nyfödd är ju flera månader nu=)

Vem hakar på Springtime? Ska vi peppa varandra?

2 kommentarer:

  1. Modigt av dig att anmäla dig, men det fixar du galant! Själv har jag ingen kondis så jag får se till att haka på Jocke... =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad jag har gett mig in på men jag ska också springa :)

    SvaraRadera