onsdag 8 juni 2011

Skogsträff!

Hämtade en nyklippt snygging i dag! Vilken service att få honom klippt hos Ingrid=)


När vi kom hem badade Markus och några kompisar i vattenspridaren en stund, sen var det dags att gå ner till skogen för en sommar-klass-träff där med Markus klass. Vi hade med baguetter som vi åt till kvällsmat och det var underbart väder!


En del av kompisarna med föräldrar!


Lyckades få alla tre på en bild - kvaliten kan ju sen diskuteras;-)

Barnen fick sen leta efter djur i skogen och denna stora ödlan vågade Max klappa! Kanske går ödlorna i vår damm hit ner?!


Det är djupa "raviner" som blir spännande att gå upp och ner i.


Ingen groda här inte!


Max fick kika på en groda som ett barn hittade=)


Barnen sjöng några sånger för oss!

Det var en mysig kväll och roligt att träffa föräldrar och barn. Jag och barnen hade gått ner men Nicke kom dit med bilen direkt efter jobb så hann skulle hinna dit så snabbt som möjligt. När det var dags att bege oss hem tog Nicke och barnen bilen hem och jag passade på att ta en powerwalk på 3,5 km innan jag kom hem.


Nu kikar jag på ännu ett förlossningsprogram som börjat på femman - konstigt att jag aldrig får nog=)

1 kommentar:

  1. Så skönt att ni slapp regnet på er klassträff igår och så söt Max är i sin nya "frilla". :-)

    Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera