måndag 20 juni 2011

What´s new?

Måndag igen och detta blir en riktigt kort arbetsvecka för mig! Jag jobbar bara i morgon också, sen håller jag semester resten av veckan och nästa. Ska bli skönt att vara lite ledig med familjen och vi har lite inplanerat som vi ska hitta på. Nicke har semester denna veckan och har tagit föräldradagar nästa så att vi får lite semester tillsammans. Vi kommer att gå om varandra en del i sommar, men det blir även en del tillsammans.

Grabbarna hade haft en bra dag här hemma, garaget var storstädat, de hade varit på tippen, Markus har lekt med en kompis hela dagen och Max älskar att gå runt och skrota här hemma=) Jag tog en runda på drygt 4 km direkt när jag kom hem, det blev 2 km löpning där det var grusväg och efter allt detta regn så var det ganska mjukt underlag. Sen blev det powerwalk drygt 2 km eftersom det bara var asfalt där. Tänker inte utmana ödet igen med de här kassa benhinnorna!

Vi åt middag tillsammans och sen körde Nicke och Markus till bmx banan för träning. Jag och Max har fixat lite här hemma och myst med massa bokläsning innan han somnade gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar