söndag 9 oktober 2011

Barnkalas!

Det är verkligen roligt att planera sina barns födelsedagsfirande och det är underbart att få vara med när de öppnar sina paket och blåser ut ljus. Men det är ganska skönt när allt är över och man kan pusta ut=) Det har varit en intensiv helg med firande i tre dagar och nu är jag väldigt trött, men på ett bra sätt. Max är väldigt nöjd med sin helg och det är det enda som är viktigt för mig.

Tömde kameran i min mobil och då hade jag några bilder från lunchen igår när mamma och Wille kom och firade Max. Ni förstår väl att Julia har tagit de andra fina bilderna från kalaset i går?

Max min säger allt!

Han fick pussel av mormor och Wille som skulle läggas.

I dag startade jag förmiddagen med att baka till Max barnkalas. Han hade bjudit in kompisarna Noah och Molly och det räcker bra med litet kalas när man inte är äldre än 3 år. Markus skulle iväg på discokalas samma tid och så här snygg är min stora son!


Massor med musigt!

Barnen fick godisburkar som jag hade gömt på Max rum!

Fin kille i skjorta, ballonger i bakgrunden och godis på bordet - är det kalas så är det!

Grabbarna lekte doktor och de har alltid ont i benen...

Tack för fina presenter!


Ny vecka och den är väldigt lugn och obokad. I morgon blir det träning för min del och på tisdag har Markus fotboll. Thats it so far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar