söndag 16 oktober 2011

Härlig oktoberhelg!

I fredags var jag och barnen ute i det härliga vädret på eftermiddagen. När Nicke kom hem så höll vi fredagsmys med hamburgare, Idol på tv och lite godis. Idol imponerade inte alls och jag tror nog det är den sämsta omgången som visats. Men jag älskar Robin och Mollys röster, den andra står sig slätt om man jämför.

I går var Nicke med jobbet på Sundspärlan där de hade utbildning/workshop mellan 11-15. Jag körde till Busfabriken med grabbarna för Markus var bjuden på kalas och då stannade jag där med Max så han också fick leka.

När vi kom hem så dök Nicke, Julia och Henrik upp och vi gick upp till skolan för lite bollek med grabbarna. Julia hade kameran med=)









När vi kom in så spelade vi lite spel och fixad till tacos!



Lilian dök upp och ska nu stanna hos oss några dagar. Härligt att vi får ha henne här lite längre denna gången!


I dag har vi tagit det lugnt hela dagen. Blev en härlig promenad i förmiddags, pannkakor till lunch och utelek i eftermiddag. Nicke jobbar till 17 och då ska vi äta färsspett, nyfriterade pommes, sallad och tsatziki!


I morgon jobbar jag 9-13 ca sen beger jag och Lilian oss till Köpenhamn och Storkklinik. Jag har fått äran att vara med henne som vän, support, stöd och hjälp när hon ska göra sitt äggplock. Väldigt spännande att få "sitta på andra sidan" och att det inte gäller mig denna gången. Det kommer gå kanonfint och jag är glad över att få dela detta med en så fin vän=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar