måndag 24 oktober 2011

Hosta & vadkramp!

Markus började hosta i går och vi bestämde att Nicke skulle vara hemma med honom i dag. Hostan har blivit lite värre och förkylningen bröt ut ordentligt, så han får vara hemma i morgon också.

Max har varit och lekt med kompisarna hos Ingrid och jag hämtade honom lite innan 15. Spana in godingarna (Ingrids man lyckades få till denna underbara bilden)! Alltid roligt hos Ingrid och de är ute i timmar varje dag, det gör inget om det regnar lite, bara fler pölar att hoppa i!


De är fyra barn där nu och tre till ska skolas in inom det närmaste. Ännu en gång ler jag och känner lyckan över att Ingrid kunde fortsätta som dagmamma, bättre kan inte Max få ha det.

När jag kom hem så spelade jag lite spel med Markus, fixade middag med Max hjälp och sen stack jag och tränade ett pass på skolan. Fick kramp i vaderna för första gången under ett pass, men det var superskönt att få svettas ordentligt!

1 kommentar:

  1. Vadkramp är inte mysigt, men det positiva med det är ju att det är ett kvitto på att man tar i ordentligt. :-)

    SvaraRadera