onsdag 19 oktober 2011

Onsdagsmys!

Jag gillar att ha Lilian som inneboende. Tror ni någon märker om jag behåller henne? Jo, hon hade varit saknad av många i Stockholm, men vi kommer verkligen att sakna att ha henne här när hon har åkt hem=(

Grabbarna har vant sig vid att ha henne här nu efter fem dagar och jag tror att de också kommer sakna henne massor när hon åker hem. Max har hunnit busa och även visat sina fantastiska 3-års-humör-svängningar. Men Lilian verkar inte bli så avskräckt!


De här två dagarna har Lilian fått slappa här hemma medan vi har jobbat. Givetvis så har man ont och är påverkad av ett äggplock och kroppen måste återhämta sig. I morgon är det dags för henne att åka till Stork klinken och få ägg insatt. Sen bär det hemåt för henne och vi får tacka för denna gången, alltid lika härligt att ha dig här vännen!

Nu i kväll har vi släppt i väg Lilian för att träffa en kompis, men vi kräver att hon är hemma innan kl 23;-) Jag, Nicke och grabbarna har varit på bokbussen och lånat nya böcker!


Det blev den obligatoriska svängen inom affären så de fick köpa lite godis och nu myser vi här hemma. Max tittar på Musse Pigg på tv, Nicke och Markus spelar Playstation och jag hamnade vid datorn. Snart dags att lägga Max för han är helt slut nu när han inte sover middag. Men sover han dagtid så är det omöjligt att få honom i säng på kvällen! Nu somnar som han direkt när vi har läst några böcker.


Resten av veckan är oplanerad, till helgen har vi bla barndop på schemat och Nicke ska jobba på söndag. Otroligt att det snart är helg igen....

2 kommentarer:

  1. Go kväll med boysen på bokbussen, bra att den finns.
    Snacka om att dom har och får intresse för böcker!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Testar om jag kan kommentera här igen för jag ser att Johanna kan ju det.

    SvaraRadera