tisdag 19 juli 2011

Badmys och semesterstart - igen!

I dag har farmor och farfar passat Markus och Max hela dagen medan vi har jobbat. De har varit i Karlslundsparken i Landskrona och tittat på djuren. Kaninerna stod högt i kurs för där fick man gå in och klappa! Sen blev det lunch på Mc Donalds innan de hämtade Gabriel på hans dagis.

När jag kom hem var grabbarna ute och lekte för fullt. Det har varit fint väder hela dagen så de har passat på att vara ute. Vi åt middag och sen ville vi njuta lite till av den härliga sommarkvällen så vi körde ner till Råå och vårt guldställe där=)

Det blev bad (trots knappa 20 grader) och det var ljuvligt. Visst sjutton är det kallt när man ska doppa sig, men sen vill man inte gå upp! Jag, Markus och Gabbi!

Markus älskar att hoppa från bryggan!

Gabbi - någonstans blad alla badringar!

Givetvis den obligatoriska glassen! I dag testades saltlakrits, jordgubb&cheesecake, päron och polka. Nej, nej....inte åt JAG alla sorterna, vi hjälptes åt att hitta våra favoriter=)


Nu ska jag ha semester onsdag-tisdag i nästa vecka. Sen jobbar jag 1 1/2 då Julia ska ha semester. Läste i dag att det är mer hälsosamt att dela upp sin semester - shit syrran så hälsosamma vi är i år;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar