torsdag 7 juli 2011

Guldkväll i Lerberget.

I går körde jag Markus till Lerberget där han skulle sova över hos kusinerna. Han älskar verkligen att vara med moster Malin, Janne, Albin och Ellen och det går ingen nöd på honom när han är där=)

När jag hade hämtat Max i dag vid 16.30 så var Nicke hemma när vi kom hem, så vi körde direkt till Lerberget. Vi fick en fantastisk kväll, en sådan sommarkväll som man minns lite extra och känns nästan som taget ur en film. De bor underbart nere vid havet och har havsutsikt från sin veranda.....

Vi bjöds på grillat med många goda tillbehör!

Älskade unge!

Max och Malva fann varandra i kväll och blev bästa kompisar. Hela kvällen gick Max runt och småpratade med henne, kastade boll och bjöd på vinbär! Jodå, de förstod varandra hur bra som helst=)

Ellen satte sig vid pianot och började spela lite av varje....Hon bara sätter sig där, spelar och sjunger med en fantastisk röst. Helt magiskt! Jag började gråta....tårarna rullade på mina kinder och det var ett "halleluja moment" där i kväll. Hon sjöng "Vår sista dans" av Melissa Horn och det gjorde hon med bravur. Världens finaste Ellen!


Markus har haft två härliga dagar med kvällsdopp, minigolf, glass mumsande, besök på Beredskaps muséet, spel, kickåkning och mycket mys med familjen Olsson! Jag är så glad att kusinerna tycker så mycket om varandra och att Markus är så trygg där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar