lördag 30 juli 2011

Bebiskoll & långrunda!

I förmiddags körde jag och Max till familjen Persson-Hedvind för att kika på nytillskottet. Emil har anlänt, Ebba har blivit storasyster och Danne & Helen är numera tvåbarns föräldrar!
Liten goding som hunnit bli 10 dagar=)

Ebba - stolt storasyster! Vi bjöds på fika, pratade lite och barnen lekte en liten stund.




Tack för några mysiga timmar mina vänner, ni har verkligen lyckats med era två godingar!

När jag och Max kom hem så byta jag om till träningskläder och tog Max i vagnen för en lång powerwalk. Vi bor verkligen vackert....



Vi älskar verkligen Råådalen! Lite stenkastning stannade vi till för=)


Denna backen tar en till himlen.....*pust*......



Det blev både skogs- och grusrundan, totalt 5,7 km visade Runkeeper. Jag blev rejält svettig efter alla backarna och det var riktigt klibbig värme. Max och vagn är nog runt 40 kg också som ska puttas runt, bra med lite extra tyngd!


Markus och Nicke har varit i Köpenhamn på banan hela dagen och i morgon är det då äntligen dags för Nicke att tävla! Klockan 6.30 måste vi köra och sen får vi se hur långt han står sig mot tävlande från resten av världen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar