onsdag 20 januari 2010

Max nya vrålåk!

I dag när jag hämtade grabbarna så kom Markus och Oscar springande och frågade som vanligt om de kunde leka. Så när vi kom hem hoppade tre grabbar upp i soffan och Markus och Oscar spelade lite Playstation. Max övervakar så det hela går rätt till=)
Max är mäkta stolt över sin nya vagn! Han har åkt lite här inne i kväll och glädjen var stor=)
Dagens motion blev 20 minuter Orbitrek och sen situps. Jag har inte tränat så mycket sen jag började jobba, har inte haft ork eller lust. När jag kommer hem är det fokus på barnen och efter middag, disk och läggning av grabbarna så är jag för trött. Men jag är nöjd om det hellre blir ett kortare pass än inget alls=)

2 kommentarer:

  1. Hej och välkommen till klubben för arbetande mödrar! ;-)

    Det är en omställning du måste gå igenom och fokus ligger väl snarare på att få ihop vardagen med allt vad det innebär. När du får flyt på det så kommer lusten att träna tillbaka. Om inte får du tvinga den tillbaka, det är ju den där berömda tröskeln man ska komma över efter ett uppehåll. Sen går det av sig självt!

    Ibland går min träning på ren vilja då jag egentligen känner mig för trött när barnen somnat och klockan kryper över åtta, men jag vet också att jag blir piggare efteråt så jag tvingar mig på't och det har jag hittills aldrig ångrat. :-)

    SvaraRadera