lördag 9 januari 2010

Ringmärkta

Jag och Markus i badrummet:
"Markus rör inte våra ringar! (De föll i vasken....)"
"Varför det?"
"Vi är väldigt rädda om dem"
"Vad händer om man inte har dom på sig??"
"Det händer inget Markus, men de betyder väldigt mycket för mig och pappa"
"Men ni vet ju ändå att ni är tillsammans........."

Japp, det vet vi - med eller utan ringar=)

I går var vi i pulkabacken med Louise och grabbarna Gabriel och Emanuel. När vi kom in drack vi varm choklad och fikade, supermysigt. G stannade kvar och lekte med Markus några timmar till och blev sen hämtade runt 17.30 tiden. Jag tränade på Orbitreck och gjorde situps innan det var dax för tacos. Nicke har kommit i gång bra och han var ute och sprang en runda också innan maten.

Vi såg filmen "The hangover" (Baksmällan) i går och fick skrattat oss igenom filmen. Antingen älskar man en sån film eller ja....gillar man den inte.

Nu är det frukost och sen kommer Ella och Gabriel runt 10 tiden. Vi ska åka pulka och sen blir det väl lite lek inne. Det är -10 grader och blåser lite, så jag tror inte att vi är ute så många timmar. Klockan 15 i dag är det dax för Markus att börja på simskolan! Ska bli spännande att se vad han tycker om det.

3 kommentarer:

  1. Ha ha, du är så klok du vännen - "antingen älskar man en sådan film eller så gör man det inte" - logiken flödar på Fgatan! ;-D

    Ha en toppendag, blir spännande att höra/läsa sen om hur Markus upplevde simskolan.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha, ha....Men Nina...ibland tycker man en film är "ok", varken mer eller mindre. Men en sådan film som Baksmällan hatar - eller älskar man=)

    SvaraRadera
  3. Okej'rå. Jag ger mig, du har rätt. Den här gången. ;-)

    SvaraRadera